Wednesday, August 27, 2014

Mengapa Shaklee???

Sebut je Shaklee macam-macam orang cakapkan. Antara yang paling popular ialah dah ramai orang buat Shaklee ni, lambat la income dia, kena jual barang dan macam-macam la. Zaza pulak join Shaklee sebab nak guna produk. Lama dah guna Shaklee ni. Ada member Office yang buat husband and wife. Dari mereka la Zaza kenal Shaklee. Lepas tu Zaza tengok iklan kawan baik Zaza di FB. Dia pun ada PM Zaza cakap dia buat Shaklee. Rasa tertarik nak join dengan dia. So lepas je Zaza kawin hujung tahun lepas, awal tahun je Zaza Sign Up dengan Shaklee. Mula hanya untuk suka-suka untuk isi masa lapang sebab dah tak kerja dah lepas kawin. Lama-lama dengan Shaklee jatuh cinta dengan Shaklee. Nak tahu mengapa Shaklee??? Jom baca selanjutnya...



Modal Rendah dan hampir 0 risiko.


Untuk join Shaklee hanya RM75 (termasuk kos pos kit RM10) kita dah layak menjadi ahli Shaklee seumur hidup. Tak perlu renew setiap tahun. 

Apa kelebihan bila jadi ahli??


  • Kita akan dapat diskaun sehingga 20-30% untuk setiap pembelian. Ok kan dengan diskaun yg diberi. Untuk makan sendiri pun dah berbaloi-baloi kan. Sapa nak bagi??
  • Setiap pembelian akan diberi point dan boleh ditukarkan dengan CASH setiap bulan. Sebut ja CASH sapa tak nak betul tak?? Semua nak.
  • Kita dapat menikmati produk yang berusia 50 tahun. Anda fikir sendiri, jika produk Shaklee tak bagus tak kan mampu bertahan selama 50 tahun betul tak???


Dengan modal serendah ni jika kita untuk makan sendiri pun dah berbaloi-baloikan?

Bimbingan dan Latihan yang bersifat mesra keluarga.


Ni yang paling menarik sekali. Bila dah join Shaklee kita akan di masukkan ke dalam group FB, Whatsapp dan telegram khas. Di sini kita boleh jumpa ramai lagi mereka yang buat Shaklee ni. Dalam group ni juga akan di beri info-info berkaitan produk, perkongsian dan boleh dikatakan seminggu mesti dua tiga kali ada kelas yang pelbagai topik. Kadang-kadang setiap hari. Yang bestnya setiap kelas ni kita tak perlu berjauhan dengan yang tersayang. Sambil lipat kain pun boleh masuk kelas. Mudahkan

Di dalam group ni la kita akan di ajar dari A to Z. Tinggal lagi kita nak buat atau tidak sahaja. Itu semua bergantung pada diri sendiri.

Dalam group ni kita akan dibimbing oleh sifu-sifu yang dah berjaya. Mereka ni tidak lokek berkongsi ilmu. Setiap yang mereka tahu, mereka curahkan untuk yang lain. Rasa bersyukur di ketemukan dengan group ni.

Work at Home


Memang menjadi impian Zaza dari dulu-dulu jika kawin Zaza nak uruskan rumah tangga sendiri. Memang nak buat kerja dari rumah. Dengan izin Allah dimakbulkan. 

Kenapa Zaza memilih Shaklee???


Kerana segalanya di hujung jari. Dengan Shaklee segalanya boleh di buat online tanpa perlu keluar rumah pergi branch, pergi pejabat pos, tak perlu jual rumah ke rumah, tak perlu nak kumpul orang nak buat demo bagai. Duk dalam rumah ngadap laptop, handphone pun boleh jana pendapatan. Bukan la 24 jam ye online. Just 4 ke 5 jam je sehari janji kita konsisten.

Jika nak tahu Shaklee ni boleh dikira macam dropship la jugak. Orang order barang kat kita, diaorang bank in duit, kita order barang kat HQ then bayar , HQ akan pos terus pada customer. Mudahkan. Tak perlu simpan stok.

Rugikan jika kita tak merebut peluang ni. Jom joint Shaklee..

Jika anda berminat untuk joint boleh hubungi Zaza ok.. Insyaallah Zaza akan guied dan bagi konsultasi yang terbaik untuk anda


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105

Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House






No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.