Thursday, August 28, 2014

GLA!!! GLA!!! GLA!!!

Assalamualaikum...

Hai semua entry kali ini Zaza nak share first supplement Shaklee yang Zaza amalkan. GLA adalah yang pertama Zaza cuba. Kenapa Zaza tertarik dengan GLA??? Sebabnya Zaza ada masalah period yang kurang teratur pada masa tu. Sebelum ini ok. Dalam masa yang sama Zaza ada perancangan untuk kawin. Jadi orang kata kalau nak kawin kena la persiapkan diri dahulukan. So Zaza pun try la GLA. Jom kita selami apa ada dengan GLA ni.




Kandungan GLA :

* Vitamin E - 15 IU
* GLA dari minyak Borage - 90 mg
* Linoleic Acid (dari biji bunga matahari dan minyak borage) - 216 mg

  1. GLA diekstrak dari minyak borage yang mengandungi lebih daripada 2 kali ganda GLA dalam Evening Primrose Oil (EPO) yang terdapat banyak dipasaran
  2. Borage 3 kali leih dari segi Bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO
  3. Shaklee mengekstrak GLA dari pokok borage yang ditanam secara organik di Canada
  4. Setiap Kapsul ada lebih daripada 200 mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega 6
  5. Ianya digabungkan dengan minyak bunga matahari dan vitamin E untuk tingkatkan keberkesanan dan kestabilan.
  6. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksidan semulajadi yang di patenkan. Bioavailabilitinya terbukti secara klinikal dimana ianya mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel tubuh.


Hebatkan GLA Shaklee ni? Jadi pada sesiapa yang berminat boleh la hubungi Zaza untuk dapatkan produk hebat ini dan mendapatkan konsultasi percuma khas buat anda semua. Nantikan entry Kelebihan GLA Shaklee. Pasti anda nak tahu lebih lanjutkan?? Tak kenal maka tak cinta betul tak? 

So stay tune...

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

Jika anda berminat untuk membeli GLA Complex sendiri kilik disini :
Saya mahu beli GLA Complex


No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.