Monday, October 20, 2014

ESP Merawat Gastrik

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni Zaza nak share berkaitan Gastrik. Gastrik bukan perkara yang boleh diambil mudah. Ramai yang anggap gastrik ni penyakit biasa. Apa penyebab gastrik? Selalunya orang kaitkan gastrik dengan suka menahan perut atau lapar yang berpanjangan. Selalu membiarkan perut kosong. Memang ini salah satu puncanya. Kerana apabila perut kosong , asid akan dirembeskan menyebabkan hakisan berlaku. Selain itu faktor penyumbang kepada gastrik yang lain adalah stress. Stress juga boleh menyebabkan gastrik. Zaza pernah kena gastrik paling teruk semasa SPM dulu. Memang berguling-guling sakit. Makan sakit tak makan pun sakit. Siapa pernah kena pasti rasa serik. Zaza kena gastrik disebabkan stress nak periksa. Makan makanan yang terlalu pedas juga faktor penyumbang kepada gastrik. Kini Shaklee ada produk yang mampu membantu anda menyelesaikan masalah gastrik iaitu ESP. Bagaimana ESP merawat gastrik?

Bagaimana ESP Merawat Gastrik?

ESP ini yang kaya dengan kacang soya terpilihnya, bersifat alkali dan mampu membantu meneutralkan lebihan asid hidrolik yang dirembeskan oleh kelenjar perut tadi. Malah, ESP ini juga mengandungi kandungan protein yang tinggi boleh membantu sistem pencernaan bekerja dengan baik kerana sistem pencernaan kita mula 'bekerja' apabila wujudnya unsur protein dalam perut. Selain itu, nutrien yang terdapat didalam ESP ini juga mampu membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidrolik sewaktu proses pencernaan itu berlaku.


Bagi anda yang mengidap gastrik yang kronik atau baru nak kena, boleh cuba ESP ni. Bukan untuk gastrik je, banyak kebaikkan ESP ni. Belum cuba belum tahu ye. Untuk dapatkannya boleh hubungi Zaza.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.