Monday, October 13, 2014

Kesan ESP kepada Ibu Hamil!!!

Assalamualaikum.

Haaa tengok tajuk sure macam negatifkan? Jangan salah sangka, kesan ada positif dan negatif ok. Sebenarnya ESP ni banyak manfaat kepada ibu hamil. Tahu la kan bila hamil ni segalanya senang dapat. Yang paling sinonim adalah kencing manis, darah tinggi dan tak asing lagi adalah morning sickness. Macam-macam petua untuk atasi masalah penyakit ini ketika hamil. Ada petua-petua yang serasi  dengan diri ibu hamil ianya menjadi dan jika tidak ibu hamil terpaksa la ulang alik ke klinik. Bab petua-petua ni Zaza akan share nanti. Entry kali ini Zaza nak share macam mana ESP dapat membantu Ibu hamil atasi masalah ini.

ESP Kawal Kencing Manis

Indeks Glisemik (GI) adalah untuk menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang dipecahkan dengan cepat mempunyai GI yang tinggi. Manakala karbohidrat dengan GI yang rendah di pecahkan secara perlahan-lahan sambil membebaskan glukosa ke dalam sistem badan. Mengekalkan kandungan darah dalam badan penting dalam penurun bera badan dan penjagaan kesihatan untuk jangka masa panjang. Kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai bagi pengidap kencing manis. Jadi ESP amat lah membantu bagi pengidap kencing manis.


ESP atasi Morning Sickness

Biasanya Ibu hamil ni mengalami kurang selera makan dan akan mengakibatkan perut kosong. Keadaan ini akan menyebabkan angin berkumpul dan apabila ibu makan angin ini akan menolak makanan yang di makan tadi keluar. Menyebabkan rasa loya dan muntah. Dengan pengambilan ESP ianya mampu membuatkan si ibu hamil berasa kenyang dalam tempoh masa yang lama dan bekalkan tenaga. Ini dapat mengurangkan rasa loya si ibu. Zaza sendiri telah alaminya dan memang berkesan. Kurang rasa loya.

Semperna dengan bulan promosi ESP ni jangan ketinggalan untuk dapatkannya dari Zaza. Untuk keterangan lanjut boleh hubungi Zaza.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

  1. Umi pon amalkan ESP ni waktu pregnant ni..memang bajet nak ank gebus..hehhehe...memang ESP ni bantu Umi bertenaga nak g keje n kurangkan alahan juga..best
    Saya Suka!!

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.