Tuesday, October 14, 2014

Hanya dengan ESP boleh dapat keahlian percuma!!!

Assalamualaikum.

Biasanya kita ni selalu nak diskaun bila membeli apa-apakan? Sebab tu jika kita tengok bila ada je jualan murah pasti berpusu-pusu orang serbu. Tidak ketinggalan dengan Shaklee. Bukan setahun sekali, tapi sebulan sekali pasti Shaklee ada buat promosi produk-produknya. Yang lagi membuat kita teruja bermula bulan lepas , September 2014 Shaklee membuat 2 produk sebagai promosi iaitu Collagen Powder dan Mealshake. Bulan ni pula Oktober 2014 Promosi ESP (Buy 6 free 1) dan Mealshake (buy 3 free 1). Banyak untung beli semasa promo ni. Nak tahu tak hanya dengan beli set promo ESP ni melayakkan anda mendapat keahlian percuma. Haaa bagi sesiapa yang nak sangat jadi ahli dan tak nak keluarkan RM75 untuk keahlian boleh rebut peluang ini. Macam mana yea?

Syarat Kehalian Shaklee

Nak jadi ahli Shaklee ni tak la mahal. Hanya RM75 sahaja seumur hidup. Dengan RM75 ini anda boleh beli mana-mana produk dengan harga ahli dan anda juga boleh menjalankan perniagaan dengan Shaklee. Jika untuk kegunaan sendiri pun tak salah. Anda juga layak dapat diskaun 20 - 30 % diskaun dan layak mendapat bonus (tertakluk kepada terma dan syarat).



Cara lain untuk menjadi ahli adalah dengan membuat pembelian produk sehingga 200 UV. Dengan pembelian sehingga 200 UV atau lebih anda secara automatik menjadi ahli Shaklee dan secara automatik anda akan dapat terus harga ahli untuk pembelian pertama dan seterusnya. Dengan membeli set promosi ESP ini jumlah UV keseluruhan adalah 244 UV, cukup untuk melayakkan anda menjadi ahli Shaklee. Lagi dengan ini juga anda akan dapat rebate balik RM40++. Untungkan??? Bagi yang berminat nak tahu lebih lanjut bagaimana untuk rebut peluang ini, anda boleh hubungi Zaza ok. Jangan lepaskan peluang ni. Rugi besar. Zaza kongsi sikit kelebihan ESP dengan anda semua.

Kelebihan ESP

  • ‘MILK BOOSTER’ bagi ibu yang menyusukan anak
  • ‘ENERGY BOOSTER’ bagi ibu hamil, menyusukan anak serta mereka yang ingin      menurunkan berat badan
  • Menganjalkan badan menggeleber ibu lepas bersalin
  • Mengembalikan kepejalan otot; membentuk bentuk badan yang cantik
  • Membantu ibu yang ingin re-laktasi
  • Memperbaiki kesan ‘stretch mark’ & luka cesear selepas bersalin
  • Menjadikan kulit gebu & licin
  • Mengekalkan rasa kenyang berpanjangan bagi yg ingin menurunkan berat badan
  • Memelihara kestabilan hormon wanita
  • Menegang & menganjalkan payudara

Mereka yang memerlukan ESP



Nak tahu cara untuk rebut peluang ini, jangan segan silu, jangan tangguh-tangguh, contact Zaza segera. Insyaallah Zaza akan bagi jalan untuk anda. Di mana ada kemahuan di situ ada jalan. 



Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

  1. begitu banyak manfaat Espyang harus anda ketahui dan cubalah untuk amalkan pengambilan nya setiap hari untuk kesihatan anda dan seisi keluarga.

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.