Sunday, October 19, 2014

Kulit Cantik, Gebu , Cerah dan Berseri

Assalamualaikum. Hai semua. Selamat berhujung minggu. Apa aktiviti anda pada hujung minggu ni? Yang berkeluarga pasti dengan kelauarga masaingkan. Hujung minggu la masa untuk bersama dengan orang tersayang. Hari-hari lain masing-masing sibuk dengan kerja dan tugasan harian. Ada yang masa hujung minggu ni beriadah, berkelah dan berjalan-jalankan?. Tak ketinggalan bagi mereka yang cinta pada kecantikan hujung minggu adalah masa untuk manjakan diri. Ada orang yang sanggup berhabisan duit untuk kelihatan cantik. Pergi ke SPA untuk rawatan. SPA bukan la sesuatu yang murah. Melibatkan ratusan ringgit untuk sekali treatment. Dalam keadaan sekarang yang segalanya perlukan duit mampukah kita berbelanja sebegitu? Cara lain adalah dengan memiliki produk yang bagaikan cendawan tumbuh di pasaran. Tapi berkesankah ia? Sesuaikah? Pasti ramai yang was-was untuk mencuba. Shaklee ada menawarkan set kecantikan yang boleh anda miliki mengikut kemampuan dan permasalahan anda. Zaza share set asas untuk cantik iaitu ESP dan Vitamin C.

Bagaimana ESP membantu anda cantik?

ESP Shaklee ni berasaskan soya yang kaya dengan sumber protein. Protein memaikan peranan penting dalam pembaikan tisu dan pembinaan tisu baru. Protein juga bahan utama yang digunakan untuk ” menggantikan” tisu-tisu yang keluar atau mati. Otot , rambut , kuku , kulit dan mata diperbuat daripada protein. Mereka yang mempunyai penipisan rambut dan terlalu banyak kedut untuk umur anda , mungkin kekurangan protein. Protein yang ada dalam ESP ini membantu membaiki sel-sel kulit dan mempercepatkan proses penggantian sel kulit mati. Yang paling menarik lagi, ESP ni boleh dijadikan masker. 2 in 1 kata orang.

Vitamin C

Membentuk Kolagen dengan meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi kendur. Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.


Bagi yang berminat untuk mencuba dan perlukan keterangan lanjut boleh hubungi Zaza yea. Konsultansi percuma diberikan.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

  1. Ini mmg terbaik.. Boyfriend kesayangan la esp n vit c ni.. hehe

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.