Saturday, October 11, 2014

ESP Untuk Subur

Assalamualaikum...

Hai semua. Sedar tak sedar nak masuk bulan Oktober kan? Lagi 2 bulan 2014 akan melabuhkan tirainya. Cepat betul masa berlalu. Bulan Oktober ni special tau. Kenapa ye??? Sebab bulan ni adalah bulan promosi ESP. BUY 6 free 1. Bukan tu je ye, jika anda beli 6 percuma satu ni automatik anda akan menjadi ahli Shaklee dan terus mendapat harga ahli. Menarik bukan??? Nanti Zaza cerita kenapa dengan promo ini anda layak menjadi ahli Shaklee. Kali ni zaza nak share berkaitan dengan ESP untuk subur. Boleh ke ESP ni untuk subur? Macam mana tu? Jawapannya Zaza akan perjelaskan selepas ini. 


Kenali ESP

ESP ini adalah berasaskan soya yang berkuaaliti tinggi iaitu NON GMO (Non Genetically modified Organism). Ini bermaksud genetik soya tidak berubah. Ia adalah protein lengkap yang mengandungi 9 asid amino yang sangat tinggi nilainya dalam pembentukan sel. Protein ialah makanan asas kepada sel.  Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain-lain.  ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Dalam soya ada Isoflavon.

Apa Isoflavon ni? 

Pernah dengar Clomid? Fungsi clomid adalah mendorong proses ovulasi. Ianya menggalakkan pembentukkan dan pertumbuhan folikel dalam ovari dengan pengharapan telur menjadi matang dan seterusnya akan berlaku ovulasi. Bagaimana ianya bertindak? Ianya bertindak dengan menyekat reseptor estrogen pada hipotalamus iaitu pusat kawalan hormon yang penting untuk badan. Hipotalamus diransang untuk melepaskan hormon meransang folikel (FSH) dan hormon luteinizing (LH).

Fungsi Isoflavon

Isoflavon soya dikenali sebagai fitoestrogen SERMs atau Modular Penerima Estrogen terpilih. Isoflavon dalam soya mendorong proses ovulasi dengan menghantar mesej ke otak dan badan supaya menghasilkan lebih banyak estrogen. Isoflavon larut bersama reseptor estrogen. Isoflavon soya boleh bekerja sebagai pencetus ovulasi semulajadi seperti clomid.

Begitulah ESP untuk subur. Jadi bagi sesiapa yang merancang untuk hamil sangat-sangat di galakkan untuk mengambil ESP ini. Untuk maklumat lanjut hubungi Zaza.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

4 comments:

  1. Rugi tak.grab esp promo bulan ni

    ReplyDelete
  2. esp memang terbaik! kalau ambik untuk milbooster,memang ank mandi susu la ^_^

    ReplyDelete
  3. esp memang pilihan terbaik.kulit gebu putih ,parut pon hilang

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.