Wednesday, October 15, 2014

Lambat Hamil??? Susah Nak Lekat??

Assalamualaikum.

Kehidupan hari ini penuh dengan cabaran. Terutama bagi pasangan yang berkahwin samada belum sampai setahun, sudah setahun dan ada yang bertahun-tahun masih belum dikurniakan cahaya mata. Bila kemana-mana pasti ada je mulut-mulut yang bersoalkan tentang anak. Sedikit sebanyak akan mengguriskan hati pasangan terutama wanita. Biasanya tiada anak ni orang kaitkan dengan wanita. Tidak semua ianya berpunca dari wanita. Pihak suami juga ada yang tidak subur. Kenapa ketidaksuburan boleh berlaku? Segalanya berpunca dari gaya hidup iaitu pemakanan, tempat kerja dan merokok. Kebanyakkan dari kita tidak mengikut diet yang seimbang dalam pemakanan harian kita. Semuanya ikut nafsu makan tanpa hiraukan akibatnya. Situasi tempat kerja yang stress atau yang tidak bekerja keadaan sekeliling yang membuatkan diri stress dan tidak pandai mengendalikan keadaan. Stress adalah mengundang kepada ketidaksuburan dan jika berjaya hamil sekalipun ianya boleh menyebabkan keguguran. Bagi suami-suami yang merokok, kesianlah pada pasangan anda. Sedarlah bahawa kesan kepada passisve smoker lagi dasyat dari anda yang merokok. Sayangilah mereka. Bukan main berjela lagi intro ye. 

Rezeki dari Allah. Kita disuruh untuk berusaha, berdoa dan bertawakal. Salah satu usaha yang boleh kita laksanakan dengan mengambil suplemen sebagai alternatif. Shaklee juga ada set kesburan lelaki dan wanita mengikut bajet, permasalahan masing-masing. Antara set untuk wanita adalah GLA Complex dan B complex. Kedua-dua gabungan suplemen ini boleh membantu anda kembali subur jika diambil dengan konsisten dan dengan izin-NYA. Apa khasiat atau kelebihan Vitamin ni untuk subur?

GLA Complex membantu menghasilkan cecair serviks yang berkualiti tinggi. Fungsi cecair serviks adalah untuk melancrakan proses sperma masuk ke tiup fallopio seterusnya bersenyawa dengan ovum. Semua wanita ada mengeluarkan cecair serviks ini setiap bulan. Tetapi tidak semua cecair ini adalah subur. GLA membantu untuk tingkatkan kualiti cecair serviks

B Complex membantu mengelakkan kecatatan bayi kerana ianya mempunyai asid folic. 

Bagi wanita yang mengalami keputihan boleh tambahkan alfalfa untuk mengatasi masalah keputihan.

Testimoni yang berjaya hamil dengan Set subur Shaklee


    

Bagi yang ingin mendapatkan set kesuburan ini boleh hubungi Zaza yea. Khidmat rundingan adalah percuma.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

2 comments:

  1. ramai dah yang berjaya hamil lepas consume Gla complex.
    jemput lawat ye..
    #rti2

    ReplyDelete
  2. masalah kesuburan memang masalah bersama, suami isteri kena sepakat..

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.