Friday, October 17, 2014

Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia | Pengedar Shaklee Parit Buntar , Butterworth

Assalamualaikum dan salam jumaat semua.



Anda suka sangat dengan produk Shaklee? Anda ingin mencuba dengan produk Shaklee? Anda mencari pengedar yang betul-betul sah?
Saya Zalina Abu Bakar adalah pengedar sah Shaklee, Parit Buntar dan sekitarnya, Butterwoth serta Bandar Baharu , Kedah  dan seluruh Malaysia, yang bernombor ID : 1099893. Saya juga COD ke kawasan Parit Buntar, Bandar Baharu Kedah, Sungai Dua Butterworth dan kawasan-kawasan laluan yang sewaktu dengannya.

Bagi pengguna tegar Shaklee seluruh Malaysia yang ingin mendapatkan produk Shaklee boleh menghubungi saya di taliaan 019-2501105 (Whatsapp/Call/SMS/Wechat). Kos pos dan kos penghantaran adalah percuma.

Keistimewaan anda menjadi pelanggan saya ialah anda akan mendapat konsultansi secara percuma dan cara pengambilan yang berkesan. Jika anda ingin menjadi sebahagian dari keluarga besar Shaklee juga di alu-alukan samada untuk kegunaan sendiri atau ingin menjalankan perniagaan bersama-sama. 



Untuk keterangan Lanjut , Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.