Friday, September 19, 2014

Corotomax Shaklee

Corotomax

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik 

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk: 

•    Memelihara kesihatan yang baik. 
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan 
      pertumbuhan tisu. 
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput 
      lendir. 

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Manfaat Utama Carotomax:

LEBIH SELAMAT DR VITAMIN A 
Penemuan terawal vitamin adalah pd thn 1912 iaitu VITAMIN A. Tetapi pengambilan berlebihan VITAMIN A akan menyebabkan TOKSISITI.Walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pd thn 1932,merupakan  satu prekursor Vitamin A dan Beta karotena didapati selamat utk pengambilan. 

MEREDAKAN PENYAKIT KULIT
Dengan pengambilan yg banyak akan melegakan masalah kulit seperti PSORIASIS, SENILE PLAQUE,KULIT KERING,JERAWAT.Penggunaan luaran juga merawat PUSTULE, SCABIES, AKNE, ULSER KULIT. 

MEMPERTINGKATKAN PENGLIHATAN
Ia menghasilkan "Unggu Visual" yg membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap.Ia memperbaiki masalah penglihatan seperti NYCTALOPIA ( Rabun Malam) , Rabun Dekat, Presbyopic, Astigmatism, Xerophthalmia ( Mata kering) , Kelesuan Mata, Glaucoma, Katarak, Floaters, Eye bags dan Gegelung Hitam dimata. 

MELAWAN KANSER & OKSIDASI  
Pengambilan kerap Beta Karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan & menyekat aktiviti bahan kanser & menghalang pembentukan sel-sel KANSER. Ini akan mengurangkan risiko KANSER.Terutama KANSER Paru-Paru & Payudara.Ia juga mengurangkan radikal bebas & menyikirkan sel-sel mati yg teroksida. 

MENGHALANG INFEKSI
Merangsang enzim membunuh kuman,menyekat & mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiration Paru-Paru,Batuk,Hepatitis,Asthma Flu,dan selsema. 

MELINDUNGI EPITHELIAL
Memelihara lapisan luar Kornea, Rongga Oral, Usus, Perut, Paru-Paru, Bronkus, Pundi Kencing, Ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus. 

MENGGALAKKAN PERKEMBANGAN NORMAL & SIHAT
Merangsang perkembangan kanak-kanak / remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mulls, gigi sihat gusi dan sistem reproduksi.Juga menghasilkan sperma yg sihat.






Berminat nak membuat pesanan @ ada sebarang pertanyaan
Jom Hubungi saya
Zaza
pm/whatssap/sms/wechat:019-2501105
blog:http://annahealthnbeutyhouse.blogspot.com
Email : annahbhouse@gmail.com

No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.