Thursday, September 18, 2014

Cukupkah Kalsium dalam Diet Harian Anda???

Assalamualaikum.

Tahukah anda badan kita memerlukan 1000mg kalsium setiap hari. Ianya tidak boleh diambil secara serentak sehingga 1000 mg kerana ianya tidak mendatangkan kesan yang baik. Penyerapan kalsium oleh tubuh adalah baik dalam dos yang rendah. Seeloknya 500mg bagi setiap pengambilan kalsium. Bagaimana kita nak menyukatnya? Kini Shaklee menyediakan suplemen kalsium yang dikenali sebagai Ostematrix. Di mana setiap kapsul Ostematrix mengandungi 250mg kalsium. Jadi kita boleh mengambil 2 kapsul setiap kali. Bermakna setiap hari kita perlu mengambil 4 biji Ostematrix untuk mencukupkan keperluan kalsium oleh tubuh.

Kelebihan Ostematrix


  • Membantu Mengurangkan Risiko Osteoporosis
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  • Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah eradang dan kemurungan

Jika anda berminat dengan Ostematrik @ kalsium ini boleh hubungi Zaza ye.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya

CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House


No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.