Sunday, September 07, 2014

Set Persedian Untuk Hamil

Assalamualaikum...

Setiap pasangan yang berkahwin mengimpikan zuriat sebagai pengikat kasih sayang. Tak semua pasangan mudah mendapat cahaya mata. Rezeki masing-masing. Pengalaman Zaza sendiri, membuat persediaan awal bermula sebelum berkahwin lagi. Kita lebih kenal keadaan diri kita. Entry sebelum ni Zaza ada kongsi tips persediaan untuk hamil.

Zaza share berkaitan set persediaan untuk hamil Shaklee iaitu ESP, B complex dan Vitamin C. Kominasi ketiga-tiga ni memang mengujakan. Jom kita tengok bagaimana ketiga-tiga supplement ni membantu dalam proses persediaan untuk hamil.

Set Persediaan Untuk Hamil

ESP

Ia adalah protein lengkap yang mengandungi 9 asid amino yang sangat tinggi nilainya dalam pembentukan sel. Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain-lain. ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting.

B Complex

Bagi yang ingin hamil perlu mengambil supplemen asid folik sebanyak 400 mg sehari. Ini penting kerana ia penting untuk perkembangan otak, saraf dan juga tulang belakang janin. Asid folik banyak terdapat dalam makanan seperti sayuran hijau, telur dan sebagainya. Selain itu kita boleh mengambil supplemen yang mengandungi B complex dan juga asid folik.

Vitamin C

Vitamin C dapat meningkatkan imunisasi badan. Ibu yang ingin hamil perlukan vitamin C untuk melindungi tubuh daripada diserang radikal-radikal yang boleh merosakkan sel-sel tubuh badan.

Bagi yang berminat dengan set ini, bolehlah menghubungi Zaza seperti yang tertera di bawah. Konsultasi percuma akan diberikan.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.