Sunday, September 21, 2014

Tangani Resdung

Assalamualaikum...

Entry kali ini Zaza nak share berkaitan dengan set yang dekat dengan Zaza. Iaitu set resdung. Entry lepas Zaza ada ceritakan kisah operate hidung. Segalanya berpunca dari resdung. Jadi Zaza nak share dengan semua set resdung yang Zaza ambil dan ramai customer Zaza juga mengambilnya.



Jom kita tengok apakah suplemen Shaklee yang ada dalam set resdung

Alfalfa Complex

Berfungsi mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung (sinuisitis). Ramuannya yang kaya dengan sumber klorofil dapat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis). Namun begitu, mereka menghidap penyakit SLE tak digalakkan mengambil alfalfa sebagai suplemen.

B Complex

Kandungan B6 dalam B Complex berperanan penting untuk memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi badan. Bertindak sebagai anti-stress. Apabila resdung menyerang, B Complex akan menjadi penstabil hormon dan penenang semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka. Membantu dalam membina protein dalam tubuh.

Vitamin C

Ia berfungsi sebagai antioksida yang unggul dalam meningkatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang menghadapi serangan penyakit. Mempercepat proses penyembukan tisu tubuh. Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.

Sangat-sangat berbaloi memiliki set ini kerana ianya bukan bertahan sebulan dua, malah lebih 4 bulan. Dan apa yang penting sangat berkesan. Insyaallah dengan izinNYA. Bagi yang berminat boleh hubungi Zaza.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.