Tuesday, September 02, 2014

GLA Bantu Meningkatkan Kesuburan

Assalamualaikum...

Seperti yang Zaza janjikan pada entry sebelum ini untuk kupaskan lebih lanjut berkaitan peranan GLA complex. Kita fahami bagaimana dikatakan GLA boleh tingkatkan kesuburan wanita.

Sudah pasti setiap pasangan yang berkahwin menginginkan cahaya mata sebagai pengikat kasih sayang. Tapi tidak semua mudah untuk dapat anak. Semuanya ketentuan dari DIA yang maha kuasa. Tetapi kita juga harus ingat DIA suruh kita usaha dan memohon padaNYA serta tawakal. Jadi ikhtiar tidak salah asalkan kena dengan caranya dan niat yang baik. Insyaallah Allah makbulkan. Salah satu usaha ialah dengan mengambil supplement.


Bagaimana GLA membantu tingkatkan kesuburan Wanita???


Pengambilan GLA membantu menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Kebiasaannya sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair sebegitu. Itu tandanya waktu subur seorg wanita.

Tidak semua cecair yang dihasilkan itu subur. Disinilah fungsinya GLA dimana ianya membantu dalam menghasilkan cecair yang berkualiti. Dimana cecair ini membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum

Cecair serviks membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Sekiranya pada waktu subur tidak bersama, masih ada peluang disebabkan sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

Tips :
Bagi yang belum ada cahaya mata , cuba teliti cecair serviks anda. Jika tebal, bewarna coklat, kering itu pertanda kurang baik sebab boleh menghalang proses pesenyawaan. Sangat penting mengenali cecair kesuburan anda.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

Jika anda berminat untuk membeli GLA Complex sendiri kilik disini :
Saya mahu beli GLA Complex



3 comments:

  1. kalau pakai implan boleh ambik GLA x?

    jom try cadangan breakfast ni : http://bit.ly/1lFswVM

    ReplyDelete
  2. Gla vitamin terbaik untuk wanita....!!!
    http://bit.ly/1lwa95x

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.