Wednesday, September 24, 2014

Set Kesuburan Suami Isteri

Assalamualaikum.

Cuti sekolah baru je lepaskan. Dah menjadi rutin setiap kali cuti sekolah mesti dapur tak berasapkan. Mana taknya banyak undangan kenduri kahwin kan. Sehari sampai 5 6 kenduri. Ramai yang mengambil kesempatan untuk mengadakan majlis pada waktu cuti sekolah. Jika kita teliti betul-betul ramai juga yang dalam pantang masa cuti sekolah. Tahun lepas kenduri tahun ni bersalin. Tapi tak semua pasangan mudah untuk mendapatkan cahaya mata. Bergantung kepada tahap kesuburan masing-masing. Sebut berkaitan kesuburan ramai yang menunding jari kepada kaum hawa. Kenapa??? Untuk pengetahuan umum lelaki juga ada yang tak subur. Jadi jika setahun kahwin belum dikurniakan cahaya mata baik kedua-duanya melakukan ujian kesuburan atau mengambil suplemen untuk memperbaiki keadaan. Perlu kepada kedua-duanya. Jangan sebelah pihak sahaja. Kerjasama kedua-duanya penting. Seorgang sahaja bekorban tak akan memberi hasil. Shaklee ada menawarkan set kesuburan suami isteri iaitu Vitamin E dan GLA. Kombinasi kedua-duanya dapat membantu ramai pasangan mendapatkan cahaya mata. Namun harus diingat kita hanya berusaha, berdoa dan bertawakal. Hanya dengan izin-NYA sahaja segalanya berhasil.


Bagaimana Vitamin E berperanan dalam kesuburan lelaki?

Terkenal dengan "vitamin Cinta" dimana ianya menghangatkan lagi perasaan cinta dan keinginan untuk bercinta bagi isteri mahupun suami. Ianya popular sebagai vitamin yang mempunyai khasiat bagi meningkatkan kelakian dan menyuburka organ reproduksi lelaki dan juga wanita.

Sebanyak 50% selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel dan duktus seminal. Selenium akan hilang dari lelaki melalui air mani. Seorang lelaki yang subur memerlukan kandungaan selenium yang cukup bagi membantu hubungan seksual untuk pasangan. Vitamin E membantu meningkatkan kualiti sperma lebih baik, meningkatkan tenaga dan kesuburan lelaki.

Bagaimana GLA berberanan dalam kesuburan wanita?

GLA Complex adalah makanan tambahan untuk meningkatkan produksi lendir serviks (cervical mucus) yang berkualiti, lendir rahim yang berperanan untuk kesuburan dan pembuahan kerana dapat membekalkan nutrisi sperma dan memudahkan pergerakan sperma di dalam  rahim. GLA Complex juga meningkatkan kepekaan seksual wanita dan memperkuat lapisan rahim untuk implantasi sel telur ke dinding rahim yang berjaya. Gamma-Linolenic Acid (GLA) membantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)”. Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat-sangat membantu sperma berenang terus ke uterus ke tiub fallopio, dan ke telur (ovum). Tambahan pula, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam tiub fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).

Kesimpulannya, kita yang hidup ini disuruh berikhtiar dan jangan sesekali berputus asa. Setiap penyakit pasti ada ubatnya kecuali mati. Bagi yang bermintat untuk memiliki set ini boleh hubungi Zaza yea. Jangan malu-malu. 

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House 

No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.