Wednesday, September 10, 2014

ESP dan GLA memberi kesan??

Assalamualaikum..

Tajuk entry kali ini berkaitan ESP dan GLA Complex. Sebelum ni banyak Zaza share yang ESP dan GLA ni membantu dalam kesuburan dan kehamilan. Betul tak? Banyak sebenarnya kelebihan kedua-dua suplemen ni. Entry kali ini nak story ESP dan GLA membantu mencantikkan kulit. Macam mana pulak tu ye. Jom Zaza story serba sedikit.



Sebelum ni Zaza dah terangkan panjang lebar berkaitan ESP. Klik disini untuk info ESP . ESP ni kaya dengan sumber protein yang mana membantu dalam proses pembaikkan sel kulit yang rosak. Protein juga merupakan bahan utama dalam pembentukkan kolagen yang amat diperlukan dalam kecantikan kulit. Pengambilan ESP yang konsisten memang sangat-sangat membantu dalam proses mencantikkan kulit. Soya yang terdapat di dalam ESP juga mampu melindungi kulit daripada terkena sinaran UV secara terus. ESP juga boleh dibuat masker ok. Nanti Zaza share macam mana nak buat masker ESP. Tunggu ya next Entry ok..

Bagaimana GLA pula berperanan dalam mencantikkan kulit. Haa ingat tak lagi entry yang lepas-lepas berkaitan kandungan GLA?? Klik sini untuk info GLA . Dalam GLA ada vitamin E, yang mana vitamin E ini melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam. Tidak hairan la kan bagi mereka yang amalkan GLA untuk hormon mahu pun kesuburan tengok-tengok kulit cantik. So tak sia-siakan??

Itu la serba ringkas yang Zaza boleh kongsikan. Berminat boleh hubungi Zaza yea. Khidmat rundingan tip top Zaza berikan.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

@

esell

No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.