Monday, September 08, 2014

Antibiotik Selamat dan Semulajadi

Assalamualaikum...

Hai semua. Entry hari ni berkaitan dengan Garlic Shaklee. Ada apa dengannya?? Bagus ke? Zaza share serba sedikit ye pasal Garlic Shaklee ni.

Ianya berasaskan bawang putih jenis premium yang bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California,USA sewaktu musim panas. Ianya dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif . Tidak  semua tablet garlic yang dijual dipasaran mengandungi Allicin aktif. Dwi teknologi digunakan bagi mengawal bau garlic. Dirumus khas untuk kawalan bau. Bawang putih menyebabkan nafas berbau, tapi tablet Garlic Shaklee tak dipecahkan sehingga ia sampai ke dalam usus kecil. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba iaitu Rosemary and Spearmint. Kombinasi ini juga dapat mengawal bau dengan berkesan. Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya didalam tubuh kita. 

Kebaikan Garlic Shaklee

Antibiotik yang selamat dan semulajadi

Selamat untuk kegunaan jangka masa  panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, Menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

Mengandungi spearmint

Mampu mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung

Menghalang alergi

Mempertingkatkan penyakit berkaitan sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus, elergi, asma, selsema dan hepatitis.

Mempertingkatkan sistem penghadaman

Mengatasi kembung perut, gastrik, ketidakhadaman dan mampu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

Mengawal tekanan darah tinggi

Kajian menunjukan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.

Detoksifikasi

Menyucikan darah dan meneutralkan hasil toksik logam berat dalam tubuh kita, terutamanya merkuri dan kadmium. Garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

Merendahkan kolestrol

Menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok serta penyakit koronari.

Mencegah kanser 

Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser (nitrosamine).

Menstabilkan glukos

Banyakkan kelebihan Garlic ni. Bagi yang ingin tahu lebih lanjut boleh hubungi Zaza yea. Konsultasi terbaik akan diberikan hanya untuk pengunjung Anna Health and Beauty House.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.