Monday, September 08, 2014

ESP Bantu Tingkatkan Kesuburan

Assalamualaikum...

Bagi yang alami masalah kesuburan, mesti risau bukan dengan masalah ini terutama bila sudah berkahwin. Kesuburan penting untuk pasangan dapatkan zuriat. Tapi kesuburan bukan terletak pada kaum hawa sahaja. Kaum adam juga ada yang mengalami ketidaksuburan. Setiap pasangan yang inginkan zuriat perlu berusaha keduanya. Bukan seorang sahaja. Kali ni Zaza bukan nak kongsikan set kesuburan keseluruhannya. Zaza nak share pengalaman Zaza ambil ESP untuk persediaan hamil. Jom kita lihat bagaimana ianya membantu secara ringkas.

Bagaimana ESP Membantu???

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Soya isoflavon boleh berfungsi sama seperti ubat clomiphene kesuburan (Clomid dan Serophene). Kedua-dua bertindak ke atas laluan estrogen dalam badan dan boleh digunakan untuk memanipulasi kitaran haid. Jika kitaran haid anda tidak teratur atau tiada sama sekali, ianya boleh membantu memulakan ovulasi. Jika masalah kesuburan adalah disebabkan oleh sesuatu yang lain, ianya tidak akan membantu anda

Secara teori, begini bagaimana ia akan berfungsi. Soya isoflavon menyekat reseptor estrogen dalam otak anda dan menipu badan supaya berfikir bahawa tahap estrogen semula jadi adalah rendah. Sebagai tindak balas, badan akan mula aktiviti untuk meningkatkan pengeluaran estrogen. Sebagai sebahagian daripada proses ini, sekumpulan telur akan matang supaya salah satu akan bersedia untuk dilepaskan semasa ovulasi. Selepas lima hari, anda berhenti mengambil isoflavon. Apabila kesan sekatan reseptor berkurangan, badan anda berkata, “Oh, kami mempunyai banyak estrogen sekarang – masa untuk berovulasi” dan kemudian mengeluarkan hormon yang mencetuskan ovulasi. 

Bagi yang mengalami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.

Pada mulanya Zaza ambil ESP untuk kurangkan berat badan dan untuk kulit. Tak sangka pula ianya banyak membantu tingkatkan kesuburan. Tapi perlu diingat segalanya dengan izinNYA. Kita berusaha, berdoa dan tawakal. Insyaallah akan berhasil.

Jika berminat untuk keterngan lanjut boleh hubungi Zaza ye. Jangan malu-malu. Sharing is caring yea..



Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

@


No comments:

Post a Comment

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.