Wednesday, November 12, 2014

Anda nak kurus? Anda buat pilihan

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Hari ni Zaza nak share berkaitan set kurus. Shaklee ni memang ada banyak set kurus. Pastinya semua yang terbaik. SID pasti akan terangkan dan pilihan di tangan anda. Dalam pemilihan set kurus kita perlu tahu samada set atau produk tu boleh buat kita turun berat atau tak? Bagaimana? Ramai sekarang tengok produk tu boleh bakar lemak je terus teruja untuk membeli. Entry Zaza yang sebelum ni banyak menceritakan bagaimana set kurus bertindak. Kita perlu faham proses baru boleh dapat kesannya. Jangan mudah melatah. Itu la sebabnya akan ada yang kata tak de hasil pun. Padahal SID dah berbuih dah terangkan tapi anda tetap memilih satu je. Bagaimana ianya nak berkesan. Kita perlu faham sekiranya hanya agen pembakar lemak sahaja kita ambil, bagaimana pula untuk membuang lemak yang di bakar? Cuba fikir. Agen buang tiada. Sebab tu perlukan kombinasi. 


Ini adalah antara set kurus dan fungsinya. Ada agen bakar, buang dan bina. Kombinasi salah satunya akan membuahkan hasil dan perlu konsisten serta di bantu dengan minum air yang sesuai dengan berat kita. Setiap 25 kg berat, badan kita perlukan 1 liter air. Jadi anda boleh kira berapa yang badan anda perlukan air setiap hari. Antara set kurus yang popular.

Alfalfa Dan Lecithin

Klik pada gambar unuk info lanjut

Lecithin , Alfalfa dan Herblax

Klik pada gambar unuk info lanjut

Omega dan Alfalfa

Klik pada gambar unuk info lanjut

ESP dan Omega

Klik pada gambar unuk info lanjut

Lecithin, Alfalfa dan Omega

Klik pada gambar unuk info lanjut

Ini antara set kurus yang paling popular sekali. Anda boleh membuat pilihan yang mana rasa sesuai dengan anda. Berminat boleh hubungi Zaza yea. Insyaallah Zaza akan bantu sebaik mungkin.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

  1. konsep detox, bakar lemak dan bina otot sebemangnya konsep yang bagus untuk kurus tetapi sekiranya hanya bergantung kepada suplement juga tidak berkesan sekiranya tidak jaga makan dan bersenam...pilihan ditangan anda :D

    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.