Tuesday, November 18, 2014

Kesuburan Wanita

Assalamualaikum...

Sebut pasal kesuburan ini selalunya dikaitkan dengan wanita. Memang menjadi satu trauma buat wanita bila sebut kesuburan. Jika dulu jarang kita dengar ketidaksuburan dan sukar hamil ni. Zaman sekarang ramai pulak yang alaminya. Kenapa yea? Kerana hari ni kita terdedah dengan pemakanan yang telah dicemari bahan kimia dan persekitaran kita. Ini boleh menjejaskan tahap kesuburan seseorang tanpa kita sedar. Bagi wanita bila anda sedar anda mungkin menghadapinya, jangan resah yakinlah bahawa setiap penyakit ada ubatnya. Kita perlu berusaha bersungguh-sungguh untuk memperbaiki masalah ini dan berdoa kepada Allah. Insyaallah pasti akan berhasil. Nak usaha macam mana?

Cara tingkatkan Kesuburan


  1. Berjumpalah dengan doktor pakar sakit puan dan berunding dengannya. Nyatakan apa yang anda alami dan doktor akan beri nasihat. Macam Zaza sendiri pernah berjumpa dengan pakar sakit puan dan dia scan, Alhamdulillah tiada cyst , fibroid semua tak da. Doktor bagi Zaza ubat kesuburan.
  2. Setelah dah tahu permasalahannya jaga la pemakanan kita. Ambil makanan yang segar dan masak sendiri di rumah. Kurangkan atau tinggalkan la makanan segera semua. Demi untuk kesihatan kita kan. Cari dalam google apa pemakanan baik untuk kesuburan
  3. Seterusnya perbanyakkan amal dan berdoa kepada Allah. Istiqamah lah laksanakan solat Dhuha. Kerana solat dhuha ini adalah cara kita menjemput rezeki. Bukankah anak itu rezeki. Amalkan membaca doa Nabi Zakaria untuk dapatkan Zuriat.
  4. Amalkan lah suplemen yang terbaik untuk diri anda. Suplemen penting untuk pastikan kesihatan di tahap yang optimum. Banyak suplemen di pasaran untuk dapatkan zuriat. Tapi AWAS!!! jangan tersalah pilih ok.


Suplemen Terbaik


  • GLA complex dan B complex Shaklee adalah set subur yang terbaik untuk kaum wanita. 
  • Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. 
  • GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari
Jika anda alami keputihan , boleh sekalikan dengan Alfalfa yang boleh bantu atasi masalah keputihan dan berfungsi merapatkan.

Bagi yang ingin mendapatkan set subur ini boleh hubungi Zaza yea. Pastinya konsultansi terbaik dan percuma buat anda.


Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.