Friday, November 14, 2014

Suplemen Tidak Beri Kesan!!!

Assalamualaikum...

Pernah tak ini terjadi pada anda, makan macam-macam suplemen, vitamin , semua cuba. Tapi tiada kesan. Anda pasti akan kata suplemen ni tak bagus. Suplemen ni tak sesuai dengan saya. Pernah tak anda sendiri berfikir kenapa ianya tak beri kesan pada diri anda? Tengok orang lain berkesan je. Kenapa ianya tak berkesan pada anda. Pasti bersebab. Jangan cepat melatah salahkan vitamin la, salahkan suplemen la. Sebelum tunding jari pada yang lain, check dulu diri kita. Apa tak kena. Fahami dulu sistem badan. Cari punca kenapa ianya tak berkesan. Ada juga yang kata tak sesuai ngan darah aku. Betul tak?

Kenapa suplemen tak beri kesan?

Salah satu sebabnya adalah badan kita ni bertoksin yang tinggi. Apabila badan bertoksin ianya akan melambatkan atau tidak membenarkan sel-sel tubuh menyerap nutrien, zat makanan, mineral dengan sempurna. Jadi bagi la apa bentuk suplemen pun pasti tak beri kesan. Sebab toksin ni menghalang badan dari menyerap zat-zat. Untuk suplemen memberi kesan kepada tubuh kita, perlulah kita nyah toksin dulu. Jika tak sampai bila pun badan kita tidak akan menyerap zat dan vitamin. Makan apa pun badan kita jadi kebal. Sekarang kita faham bukan salah suplemen. 


Alfalfa Pakar Detoksifikasi Anda

Alfalfa merupakan salah satu sumber makanan yang kaya dengan nutrien. Menurut fakta 'stem Alfalfa' kaya dengan vitamin termasuk vitamin A, B6, B12, C, D, E dan K. Alflfa juga kaya dengan mineral seperti magnesium, kalsium, besi, fosforus dan kalium. Kesemua mineral ini dalam bentuk yang mudah di hadam. Alfalfa merupakan sumber semulajadi fluorida, serat, antioksidan (seperti klorofil) dan fitonutrien (seperti octacosanol, karotenoid dan saponin). Alfalfa juga mengandungi lebih 300 nutrien dan fitonutrien.

Detoksifikasi

Proses detoks mempunyai keupayaan untuk tingkatkan kesihatan hati dan nyahtoksin tubuh daripada toksin berbahaya. Terutamanya apabila kita tahu makanan dan minuman yang kita ambil berasid atau beralkohol ia membantu dalam mengalkalikan badan kita (imbangkan Ph)

Detoks penting bagi memastikan menyahtoksin dari badan dan membolehkan penyerapan zat-zat nutrien lancar oleh tubuh. Jadi setelah anda tahu puncanya, jangan salahkan suplemen lagi. Badan anda sendiri bermasalah. Jom detoks dengan Alfalfa.

Bagi yang berminat boleh hubungi Zaza untuk dapatkan Alfalfa. Konsultansi adalah percuuma.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.