Thursday, November 06, 2014

Minyak Ikan Terbaik untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum dan salam petang buat semua. Hari ni teringat nak kongsikan Khasiat Omega Guard untuk anak-anak. Zaza terpanggil untuk menulis ni sebab teringatkan anak sepupu biras yang sangat susah nak makan. Hanya minum susu dan milo sahaja. Nasi ke, bubur ke, nestum ke semua nya tak makan. Puas berkejar nak suruh makan. Macam nak bagi makan racun je. Umur dia 6 tahun. Adik lebih semangat dari kakak. Macam-macam dah mak dia bagi makan. Duk macam tu jugak. Jika anak-anak kita begini dah tentulah kita susah hatikan. Mana tak nya, kalo berterusan begitu mana cukup khasiat untuk proses tumbesaran. Kanak-kanak merupakan peringkat umur kritikal kerana masa ini la otak berkembang dengan pesat. Omega sangat sesuai untuk memastikan anak-anak cukup bekalan DHA untuk perkembangan otak.



Khasiat Omega Guard Untuk Kanak-kanak


  • Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak. Kajian menunjukkan kanak-kanak yang mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.
  • Dapat merawat penyakit eczema dari dalam, biasanya ibu-ibu mengambil alternatif untuk menyapu ubat luaran sahaja tapi beberapa lama kemudian akan muncul kembali tetapi dengan pengambilan omega 3 dapat mengelakkan masalah eczema timbul kembali
  • Meningkatkan sistem imunisasi kanak-kanak dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan
  • Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan utk mengurangkan serangan asma pada kanak-kanak dan mengurangkan penggunaan inhaler.
  • Dengan pengambilan Omega 3 juga didapati kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta lebih fokus semasa belajar

Testimoni Omega Guard





Memang banyak manfaat Omega Guard ni untuk anak-anak kita. Ramai yang berpuas hati dengannya. Sempena dengan promosi Omega Guard bulan ni jom kita miliki omega dengan BUY 6 FREE 1 atau Twin pax Diskaun 5% . Bagi yang berminat boleh hubungi Zaza untuk maklumat lanjut dan tempahan.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya

CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House


1 comment:

  1. Omega Guard Shaklee sememangnya kaya dengan DHA dan EPA untuk perkembangan kanak-kanak

    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.