Sunday, November 02, 2014

Apa yang membezakan Omega Guard dengan yang lain???

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pernah dengar tak minyak ikan. Ramai yang kata ianya sangat bagus kerana khasiat yang terkandung di dalamnya. Ya minyak ikan memang sangat bagus untuk diamalkan kerana ianya mengandungi Omega 3. Entry yang lepas Zaza ada terangkan berkaitan Omega 3 ni. Boleh klik dan baca untuk info. Memang banyak minyak ikan di pasaran tetapi apa yang membezakan antara minyak-minyak ikan ni adalah cara ianya di proses dan kena pastikan betul-betul yang minyak ikan di pasaran tu adalah betul minyak ikan dari ikan dan bukan nya dari hati ikan. Ada tau nama minyak ikan tapi ianya dari hati ikan. Jadi berhati-hati untuk memilih ye. Zaza kongsikan sedikit info apa yang membezakan Omega Guard dengan minyak ikan yang lain.



Sejarah ikan laut dalam

Sebelum Zaza terangkan lebih lanjut apa perbezaannya mari kita fahami serba sedikit sejarah ikan laut dalam ni. Suka tengok movie kan? Pernah tengok tak cerita Titanic? Haa movie yang meletop suatu ketika dahulu yang ada orang ulang tengok sampai berpuluh kali pun ada. Dasyatkan fenomenanya. Bukan Zaza nak cerita pasal movie tu. Ceritanya pasal kapal karam. Kapal karam ni adalah syurga bagi ikan-ikan laut dalam. Kenapa? Kerana ikan-ikan ni makan alga-alga, lumut dan tumbuhan yang tumbuh pada dinding-dinding kapal yang karam tu. Nama pun syurga pasti ikan-ikan ni gembira makan makanan kat situ kan. Sedakah kita yang ikan-ikan ni juga turut termakan plumbum, merkuri, besi-besi dan minyak yang melekat pada kapal karam. Ikan-ikan ni pula kemudiannya di tangkap dan diproses untuk buat minyak ikan. Cuba bayangkan kita ambil untuk tujuan kesihatan tetapi minyak ikan yang tidak diproses dengan betul mengandungi toksik dan kita pula mengamalkannya. Takutkan. Untuk membeli ikan di pasaran perlu tahu proses pembuatannya dahulu.


Beza Omega Guard dengan Minyak Ikan Lain

Omega Guard ianya adalah ULTRA TULEN. Ianya betul-betul minyak ikan. Perlu berhati-hati kerana ada minyak ikan di pasaran dari hati ikan. Hati-hati ye. Omega Guard mempunyai penyelidikan dan ianya di ekstrak dari ikan laut dalam yang sebenar. Omega Guard menjalani proses penyulingan 3 peringkat sehingga mendapat minyak ikan yang tulen dan tak bercampur dengan bahan yang lain. Jadi anda tak perlu was-was untuk mengamalkan Omega Guard Shaklee kerana ianya selamat dan memberi kesan untuk tingkatkan kesihatan anda.

Anda dah kenal kan Omega Guard ni. Memang boleh di makan tanpa was-was. Sebenarnya banyak khasiat Omega Guard Shaklee ni. Akan Zaza kupaskan satu-satu kelebihannya. Orang kata tak kenal maka tak cintakan. Bulan ni adalah promo Omega Guard. Jadi sangatlah rugi jika kita tak rebut peluang ni. Amat berbaloi-baloi. Bagi yang berminat boleh hubungi Zaza untuk dapatkannya dan konsultansi percuma hanya untuk Anna Health & Beuty House. 

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.