Monday, November 10, 2014

Tips Kurus Dengan Berkesan

Assalamualaikum dan Selamat petang semua. Sejak kebelakangan ini ramai yang sibuk nak kurus, nak kurangkan berat badan, nak kekalkan berat badan macam-macam la lagi. Tak kurang ada yang call Zaza suruh sarankan set kurus yang berkesan. Memang Shaklee ada banyak set kurus. Ikut keperluan dan bajet masing-masing. Ianya juga bergantung kepada cara pemakanan anda sendiri. Sebenarnya anda boleh ambil suplemen apa sahaja untuk kurus. Tapi perlu pastikan ianya selamat , diiktiraf dan berkesan. Jangan main ambil je. Perlu titik beratkan kandungannya dan diluluskan oleh KKM atau tak. Paling penting mesti la halal. Set yang Zaza nak perkenalkan hari ini adalah Herblax , Lecitin dan Alfalfa. Ini adalah set yang paling popular sekali dan sangat berkesan. Kenapa ianya berkesan? Jom kita tengok.



Herbalax

Herblax adalah sebagai agen detox dan pencuci usus yang terbaik. Di mana ianya membersihkan saki baki yang tak diperlukan pada usus. Herbalx bertindak membersihkan saki baki ni. Jika usus dah bersih barulah penyerapan vitamin-vitamin lain dalam badan akan berkesan. Ini la salah satu sebab kenapa kita ambil suplemen tapi tak berkesan. Kerana badan kita penuh dengan toksik dan menyukarkan penyerapan nutrien. Jadi jika nak pastikan suplemen yang kita ambil tu berkesan, perlu pastikan kita detox dulu badan kita. Baru la berhasil. Jika tak kita salahkan suplemen je.

Lecitin

Lecitin bertindak memecahkan lemak dan kolestrol dalam badan. Apabila kita makan mana-mana lemak yang tak perlu akan di buang oleh lecitin. Lecitin bertindak menyerap lemak dalam badan. Ianya sangat sesuai bagi mereka yang berperut buncit. 

Alfalfa

Alfalfa terkenal dengan gelaran raja segala tumbuhan. Ianya bertindak melawaskan pembuangan kerana di dalamnya mengandungi fiber. Alfalfa membantu lecitin membawa keluar lemak-lemak dan kolestrol yang di pecahkan dari badan, Alfalfa juga boleh dikatakan pakar detox kerana ianya berupaya menyahkan bahan-bahan toksik dalam badan.

Bagi yang berminat dengan set ini boleh hubungi Zaza. Insyaallah Zaza akan bagi lebih tips kepada anda untuk mencapai apa yang diimpikan. Konsultansi adalah percuma.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

1 comment:

  1. perkara paling penting dalam pengambilan suplement ini jangan lupa minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari :D

    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.