Friday, November 07, 2014

Turunkan Berat Badan dengan Selamat

Assalamualaikum dan selamat malam semua. Ramai hari ini yang mencuba pelbagai kaedah untuk menurunkan berat badan. Ada yang berdiet sakan dengan menu-menu diet yang banyak dalam internet , yang paling popular sekali adalah diet Atkins. Apa itu itu diet Atkins? Diet ni tidak membenarkan pengamal diet mengambil karbohidrat selama 2 minggu termasuk tak boleh ambil buah. Hanya makan sayur dan lauk sahaja. Yang bersantan juga tidak boleh diambil. Itu secara ringkasnya la kan yang Zaza faham dan pernah mencuba. Ada la hasilnya. Tapi nak menahan nafsu tu 2 minggu macam 2 tahun. Bukan senang. Tak kurang juga ada yang install Apps pada telefon bimbit untuk pantau kalori makanan harian. Zaza pun ada install apps tu nama dia MyFitnesspal. Ianya simple cuma masukkan jenis makanan yang kita ambil sepanjang hari. Ianya akan kira kalori berapa yang diambil. Kurang ke berlebihan ke. Selain itu cara lain untuk kurus ada juga yang mengambil suplemen.  Jika kita lihat pelbagai suplemen di jual di pasaran bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan.  Soalnya sejauh manakah ianya berhasil? Apa implikasinya? Ada kesan sampingankah? Bahayakah? Macam mana nak turunkan berat badan dengan selamat bersama suplemen?


Shaklee mempunyai banyak set untuk turunkan berat badan bergantung pada badjet dan keperluan seseorang. Hari ni Zaza nak kongsikan dengan anda semua set turunkan berat badan iaitu ALFALFA + LECITHIN + OMEGA GUARD. Bagaimana set ini bertindak untuk turunkan berat badan? Jom Zaza uraikan.


ALFALFA


  • Merawat masalah sembelit
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Mencuci usus bagi menyahkan toksik dalam badan
  • Membantu melengkapkan zat & nutrien dalam pemakanan seseorang.
  • Membuang angin dalam badan

LECITHIN


  • Kawal kolestrol dalam badan
  • Badan hasilkan hempedu, enzim pemecah lemak


Omega Guard

  • Mengahalang penghasilan hormon cortisole yang menggalakkan penyimpanan lemak
  • Memperbaiki kadar gula dalam darah dan beri lebih tenaga untuk bersenam
  • Menambah kadar penghasilan serotonin iaitu kimia otak yang buat kita rasa kenyang.
Penerangan lanjut Omega untuk kurus

Set turun berat badan Shaklee ini adalah selamat untuk diamalkan bukan sahaja untuk kurus malah boleh tingkatkan tahap kesihatan kita. Semua produk Shaklee adalah semulajadi dan di sahkan secara klinikal. Bagi yang berminat dengan set ini boleh hubungi Zaza yea. Konsultansi adalah percuma.

Berminat dengan product ini??Boleh hubungi saya
CALL/SMS/Whatsapp:019-2501105
Klik "LIKE ' di fan page  saya: Anna Health & Beuty House

2 comments:

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019-2501105 atau email annahbhouse@gmail.com untuk maklumat lanjut.